Byhaven

Suksess med skreddersydd strategi

Vi har levert
Merkevareplattform
Strategi
Kommunikasjonskonsept
Tagline
Overordnet visuell profil
Navn / logo til hvert bygg
Prospekter
Annonsering
Kampanjer
Nyhetsbrev
Webdesign

3D-illustrasjoner
Plyo

Webside
Plyo

Se webside her

Byhaven er en del av den nye sentrumsbydelen Værste i Fredrikstad. Prosjektet kombinerer moderne arkitektur, grønne fellesområder og nærhet til både by og natur – og traff tydelig i markedet: Over halvparten av leilighetene ble solgt ved salgsstart.

Vi utviklet strategi, konsept og visuell identitet for prosjektet, i tillegg til innhold og markedskommunikasjon. Den visuelle profilen er laget for å tåle flere byggetrinn over tid, samtidig som den treffer en bred målgruppe. De ulike byggene i første salgstrinn fikk egne miniprofiler og navn – tilpasset sin unike arkitektur og karakter.

Forrige
Forrige

Nøstet Sjøfront *Roi <3 Bergen

Neste
Neste

Stratema*A Great Deal of Branding