Nåbo

Tamburparken traff blink i et krevende marked

Vi har levert
Visuell profil
Kommunikasjonskonsept
Kampanjer
Prospekt

Se webside her

For boligutvikleren Nåbo utviklet vi navn, payoff og en helhetlig merkevareplattform for Tamburparken – med visuell profil, tone of voice og tydelig posisjonering. Vi stod også for salgsprospekt, kampanjer, innhold til sosiale medier og en serie filmer til bruk på digitale flater.

Kommunikasjonskonseptet bygger på en vennlig og inkluderende boligprofil, der grønne omgivelser, smarte planløsninger og gunstige priser gir rom for hverdagsliv og nye muligheter.

Resultatet er en tydelig og tilgjengelig boligprofil med en varm og leken signatur: Der vi spirer og bor.

Prosjektet ble lansert i et av de mest krevende nyboligmarkedene på mange år, men traff markedet overraskende sterkt. Både første og andre salgstrinn solgte hele 75 prosent ved lansering – noe som er nær unikt i det norske markedet denne sommeren.

Roi har gjort en enestående jobb sammen med øvrig av teamet på Tamburparken. De har vært målrettet, strukturert og levert i alle ledd. De setter seg godt inn i prosjektet og nærområdet, og er gode rådgivere underveis i prosessen. Man kan stole på at de leverer i henhold til planen, med god kvalitet.

Mariell Hernandez Berg
Salgs‑ og markedssjef
Nåbo

Neste
Neste

Nøstet Sjøfront *Salgssuksess og ny prisrekord i Bergen