Gårdsfisk

Visuell identitet for bærekraftig fisk

Vi har levert
Kommunikasjonsplattform
Kommunikasjonskonsept
Tone of voice
Visuell identitet
Kommunikasjons- og kampanjestrategi
Innholdsproduksjon
Lanseringskampanje
Pakningsdesign

Se webside her

Landbasert fiskeoppdrett gjør det mulig å produsere verdens (sannsynligvis) mest bærekraftige fisk. Vi fikk i oppdrag å utvikle Gårdsfisks nye visuelle identitet og kommunikative tone. Leveransen inkluderte logo, typografi, farger, bilder og tydelige retningslinjer. Vi utviklet også emballasje, nettside, maler for sosiale medier og presentasjoner – samt en lanseringskampanje som gikk bredt ut i Sverige sommeren og høsten 2023.

Forrige
Forrige

Nøstet Sjøfront *Salgssuksess og ny prisrekord i Bergen

Neste
Neste

Oslo House*En visuell profil for fremtidens byliv