Oslo House

En visuell profil for fremtidens byliv

Vi har levert
Visuell profil
Brand Book
Profileringselementer
Presentasjonsdesign
3D-illustrasjoner
Animasjonsfilm
Motion graphics

Annet
Webdesign og utvikling av
Plyo

° www.oslohouse.no

Oslo House sin visuelle profil er bevisst holdt ren og nøytral for å la prosjektene deres få skinne. Symbolet, en stilisert versjon av monogrammet OH, står som et sentralt element i profilen. Dette geometriske symbolet er utviklet for å være både fleksibelt og gjenkjennelig, og vi har eksperimentert med ulike byggematerialer som stein og tre for å tilføre det dybde og tekstur.

For å illustrere Oslo House sin visjon om 10-minuttersbyen – der alt fra boliger og arbeidsplasser til rekreasjon og handel er innenfor gangavstand – har vi gjenskapt symbolet i ulike settinger. Symbolene representerer "live, work, play, eat, shop" og speiler hvordan deres boligprosjekter er tilrettelagt for en bærekraftig livsstil og fremtidig byutvikling.

Forrige
Forrige

Gårdsfisk *Visuell identitet for bærekraftig fisk

Neste
Neste

STHLM Fields * Et visuelt løft for en levende legende